القصة الكامله ..عمرو دياب يصفع شاب في حفل زفاف نجل رجل الأعمال منصور عامر

Read Time:2 Minute, 19 Second

القصة الكامله ..عمرو دياب يصفع شاب في حفل زفاف نجل رجل الأعمال منصور عامر

 

رغم أنه هناك محاولات كثيره من المطرب عمرو دياب في البحث عن الشاب الذي صفعه علي وجهه في حفل زفاف ابنة رجل الاعمال المنتج محمد السعدي، على نجل رجل الأعمال منصور عامر، داخل أحد الفنادق بالقاهرة

 

حيث تصدرت واقعة صفع عمرو دياب لـ شاب ليلة أمس، في حفل زفاف، تريند مواقع التواصل الاجتماعي، بعد محاولة الشاب التقاط صورة مع عمرو دياب ممسكًا بيده في محاولة منه بلفت نظره إلى رغبه في التقاط صوره معه.

وتداول مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي، مقطعا لـ واقعة صفع الهضبة عمرو دياب لـ أحد المعجبين والذي يدعى سعد أسامة، حيث حدثت الواقعة ليلة أمس الجمعة خلال حفل زفاف ابنة المنتج محمد السعدي، على نجل رجل الأعمال منصور عامر، داخل أحد الفنادق بالقاهرة.

 

وتضمن مقطع فيديو واقعة صفع عمرو دياب، ظهور شاب يدعى سعد أسامة، وهو يحاول التقاط صورة مع الهضبة عمرو دياب، وأمسك هذا الشاب بملابس عمرو دياب، الأمر الذي أثار غضب الفنان، ثم أزاح يده وصفعه بالقلم على وجهه، الأمر الذي أثار ذهول الحضور

 

قرر الفنان عمرو دياب وفريق عمله الاعتذار للشاب صاحب واقعة الصفع على الوجه، ويدعى محمد سعد أسامة، وإنهاء الأزمة.

 

دون الكاتب الصحفي هاني العزب، على صفحته الشخصية على فيسبوك، منشورًا قال خلاله، ” عمرو دياب وفريق عمله يبحثون عن الشاب الذي تم صفعه من أجل تطييب خاطره ومصالحته وإنهاء الأمر خلال ساعات القليلة المقبلة، خصوصا أن الواقعة حدثت في حفل زفاف يخص أهم رجال أعمال في مصر وهما محمد السعدي ومنصور عامر”.

 

وقال الشاب صاحب واقعة الصفع من عمرو دياب، “أنا حزين جدا أنا واحد معجب كنت عاوز اتصور معاه مش أكتر من كدة.. الحركة اللي حصلت منه مش لطيفة خالص ولا تليق بواحد تفكيره زي عمرو دياب”.

 

وأضاف سعد في أول تعليق له، “الناس كلها بتتصور معاك مين اللي بينجحك؟ احنا اللي بنخليك تريند.. مين اللي طلعك فوق وحققلك مشاهدة؟ إحنا اللي بندي قيمة للواحد.. أنا مش بشحت منك ولا بقولك هات حاجة لله.. أنا بحبك وعاوز اتصور معاك والتليفون أنا كنت رافعة عشان معطلوش وكنت مستني الشغل أما يخلص اتفاجئت أنه اداني بالقلم على وشي”.

 

وتابع الشاب صاحب واقعة الصفع من عمرو دياب: “عاوز أمسح الفيديو بأي شكل الواحد خجلان من الموقف أنا محرج وسط أصحابي.. موقف مش لطيف أنا دلوقتي رايح أشتكيه في النقابة الأول وأشوف أي اجراء رسمي عشان اعوض حقي في اللي حصل”.

وعن شده لملابس الفنان قال “أنا مقرصتوش أنا كنت بحسسه أن في حد واقف جنبه عاوز يتصور معاه مش أكتر من كده.. حطيت إيدي على ضهره عادي أنا بحبه جدا مش بغرض أي شيء آخر لكن فوجئت برد الفعل”.

واختتم الشاب سعد حديثه “كنت معزوم في الفرح.. وأنا كنت بحب عمرو دياب جدا على طول بسمع أغانيه وكان في بالفرح فنانين كتير ومقومتش من مكاني لكن هو اللي قررت أقوم أصوره لايف عشان أبقى فاكرها”.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Previous post الناقل الوطني_مصر للطيران تبدأ تشغيل رحلاتها إلى مطار العلمين في شهر يوليو
Next post قصة اعتزال شرين رضا الفن بسبب اعلان شركة اتصالات كبري ..بعيدا عن صفعة عمرو دياب لشاب
Close