ad1
ad1
اسم الصفحة

ترك ال شيخ  : لادارة الاهلي ياسبحان الله .. عاشور و السعيد و فتحي و متعب ومؤمن  كلهم اللي غلط وأنتم الصح

ترك ال شيخ  لادارة الاهلي : ياسبحان الله .. عاشور و السعيد و فتحي و متعب ومؤمن  كلهم اللي غلط وأنتم…

حالة الود والسلام بين ادارة الاهلي وترك ال الشيخ دائما  متغييرة، (يوم حلو ويوم تاني مر) كما يقول المثل، في اليوم الحلو طبعا ادارة الاهلي بتحصل علي مكاسب من علاقتها بالمستشار ترك، اما مع…
اقرأ المزيد